Forside

Mørkestund på Dorf Møllegård

Har du nogensinde sådan rigtigt oplevet mørket?

I Danmark oplever vi mørke som en naturlig del af vores liv. I vinterhalvåret er det mørkt fra sidst på eftermiddagen til op ad formiddagen. Alligevel oplever mange af os ikke mørket. Vi bor i byer, hvor der er gadelygter, og hvor det samlede lys fra gadelygter, huse, butikker og erhverv aldrig rigtig lader mørket slippe ind. Kun HELT uden kunstigt lys kan mørket rigtigt opleves.

På Dorf Møllegård vil vi gerne give dig en intens og dyb oplevelse af mørket – et sted, hvor det er rigtig MØRKT.

Tre gange i efteråret kan du derfor deltage i en Mørkestund, hvor vi på møllegårdens gårdsplads oplever mørket sænke sig, mens vi lytter til fortællinger fra mørkets land.

Når det er blevet helt mørkt, tænder vi et lille bål på gårdspladsen og der serveres en lille skål suppe.

Husk varmt tøj og tæppe.

Pris 75 kr. pr. person.

Tilmelding til ir@museummoss.dk eller på telefon 98843105

Information:

Startdato: 19-11-2021 15:30
Slutdato: 19-11-2021 17:30
Sted: Storskovvej 39, 9330 Dronninglund
Arrangør: Museum for Forsyning og Bæredygtighed

Museum for Forsyning og Bæredygtighed

Dorf Møllegård
Storskovvej 39
9330 Dronninglund

E-mail: post@museummoss.dk
CVR: 50827216

Åbningstider og priser

Dorf Møllegård har første åbningsdag i 2024 lørdag d. 6. april.

Voksne: 75,-
Børn: Gratis

Vildmosemuseet kun åbent for arrangementer.
Se flere priser

Tilmeld nyhedsbrev

Fornavn:
Efternavn:
Jeg vil:

Disse oplysninger bruger vi bl.a. til at se, hvordan vi kan forbedre den for dig som bruger. Læs mere.