GYS - Væsner i mørket // EFTERSØGT

GYS - væsner i mørket // Eftersøgt er åbent for grupper til og med d. 27 marts efter henvendelse til post@museummoss.dk

Tag familien med på Dorf Møllegård og deltag i en hæsblæsende jagt på hemmelige spor, der skal bringe den forsvundne museumsnisse, Nis, hjem igen. Hvis I tør. For det er ikke helt uden risiko.

Undervejs i eftersøgningen vil I støde på mærkelige væsner fra sagnenes verden.

Nogle vil jer det godt, men andre har onde hensigter. Men frygt ej! Med på rejsen får I nemlig en sæk med magiske redskaber, som kan afværge væsnernes onde kræfter.

Alle kan deltage i eftersøgningen, men museet efterlyser særligt familier med skarpe detektiver i alderen 5 - 11 år.

Startdato: 19-06-2021 10:00
Slutdato: 27-03-2022 16:00